marți, 28 iunie 2011

Cum sa ma trezesc ?!



Mintea mea se trezeste ,
Nu pot sa ma misc.
Corpul meu nu e pregatit,
Sa se trezeasca.

Imi urlu  in creier,
incercand sa imi trezesc corpul.
"Scoală ! Scoală ! Scoală!"



Incercand sa urlu,
Reusesc doar sa imi misc buzele.
Mi se misca sprancenele.
"Cineva sa ma trezeasca !"

Ceva imi striveste pieptul,
O mie de kilograme ma sufoca.
Ma lasa apoi cu durerea si pleaca,
Mie ramanandu-mi doar dorinta de a putea dormi din nou.

Acum o sa incerc,
Sa-mi adorm mintea din nou.
Sperand ca peste o ora,
Sa fiu pregatit sa ma trezesc si sa plec la lupta.

(Pentru ca devine tot mai dificil sa ma trezesc in ultima vreme si pentru ca trebuie sa ajung cat mai repede la mareee !!! )

2 comentarii:

  1. nu ne prea cunoastem,ce-i drept dar iti doresc ca in lupa asta e care esti nevoit sa o duci,Dumnezeu sa iti fie aliat si sa te ajute, sa iti dea putere sa iesi invingator asa cum foarte probabil facu tu mereu.Trebuie sa invingi deoarece dupa cum poti observa sunt o gramada de oameni cunoscuti tie dar si necunoscuti care iti sunt alaturi trup si sufle si care se roaga si spera sa te trezesti si sa revii printre noi.
    deci,in concluzie ar cam fii timpul sa iti aduni toate fortele,"sa pui piciorul in prag" si sa te trezesti si sa continui sa scrii poezii frumoase pe acest blog.
    o sa fii bine,esti un invingator.arata.ne acest lucru inca odata.trezeste.te!!e timpul sa deschizi ochii si sa te trezesti!!!!Dumnezeu sa iti dea muuulta sanatateee si putereee,campionule:):*te asteptam inapoi printre noi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si...nu s-a mai trezit...nu a mai putut lupta...
    Odihnete-te in pace,suflet frumos...

    RăspundețiȘtergere