luni, 7 martie 2011

Visul meu.


Inchide ochii draga mea, te rog
Lasa-mi genele sa-ti atinga obrajii
Oriunde ai fi
Te rog inchide ochii si viseaza cu mine.

Nu ma parasi
Nu ma lasa sa te intreb nimic
Nu te ascunde
Pentru ca visele cu tine sunt tot ce mai am.

Iubesc acele momente care ne apartin
Locul in care nu mai exista timp si spatiu
Iubesc cand imi inchid ochii
Iar tu apari.

Iubesc sa-ti ating pielea fina
Iubesc sa ma uit fix in ochii tai
Sunt dependent de vocea ta
Sunt indragostit, iubita mea.

Indragostit de tine
Indragostit cu iubire
Eu sunt acasa daca tu esti acolo
Eu sunt acasa cand visez, daca indraznesc.

Asa ca, iubita mea, te rog
Inchide ochii si viseaza cu mine
Vin-o la mine si elibereaza-ne
Du-ne in acel loc unde nu exista timp si spatiu
Unde notiunea timpului s-a pierdut
Acel loc mic in care am inchis ochii
Si te-am gasit pe tine.

Nu o sa doara; Am eu grija de tine
Nu o sa plangi; O sa o fac eu in locul tau
Nu este o smecherie; Nu te voi fura
O sa fi a mea doar in vis.

Te rog iubita mea, viseaza cu mine
Este infricosator cand nu esti aici
Sunt pierdut si doar tu poti sa ma gasesti
Nu ma lasa sa derapez, nu ma lasa sa ma pierd
Arata-te !

Vino spre mine si promite-mi
Ca de fiecare data cand luna si stelele vor fi pe cer
O sa visezi cu mine, inchide-ti ochii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu