joi, 9 decembrie 2010

I miss the silence.

Am revenit, n-am mai scris de mult din diverse motive. Ies la 7:00 din casa, intru la 18:00. Fara sa fac fotbal !!!
Acum nu mai sunt "ocupat" cu fotbalu` ci cu...daca ma gandesc bine nici  nu stiu. Sunt ocupat cu nimic. Mi-e plin timpu` de nimic. Si mi-e dor de aceea "liniste" pe care o aveam pana sa intru in spital: adica nebunia aia, sculat la 6:00 culcat la 2:00 cu capu` pe masa si cu caiete langa cap, alergatura toata ziua, mers de 3-4 ori cu 5`u pe zi, nebunie, stres ,probleme, febre musculare, dureri, antrenamente , meciuri, iubire, ghete de fotbal, aparatori, pupici, muzica la maxim in casti, urlete de durere si de fericire, cazaturi, lovituri, julituri, imbratisari, BEN GAY, etc etc. Tanjesc dupa vremurile alea care pana la urma...m-au adus in starea in care sunt. Imi faceau rau dar imi placeau. Acum totul e echilibrat dar nu-mi place. Vreau o schimbare. Vreau sa fie ca inainte dar sa am mai mult noroc. Apropo, de luni trebuia sa fiu internat in Bucuresti dar se va amana internarea si s-ar putea sa plec in Austria sa ma internez. Trist. Foarte trist. Dar nu mai am  putere sa ma plang sau sa ma chinui cu ganduri pesimiste, sunt uns cu toate alifiile ,m-am obisnuit. Sunt uimit pe zi ce trece de lumea din Romania: doctori, profesori, politicieni, jurnalisti, fotbalisti, colegi, etc. Nu-i mai inteleg. Oare ei se inteleg? Oare ei se mai suporta? Dau un singur exemplu: cum sa astepti o luna ca sa ajungi in cabinetul celui mai bun doctor din brasov (specializat in problema mea)  si cand ajungi, sa ramai tampit, uimit, cand vezi ca fumeaza KENT LUNG in cabinet si asculta SUPER FM la MAXIM, el fiind un comunist expirat de vreo 60 de ani. Uluitor. Fosila asta a pus capac cu urmatoarea propozitie: nu-i problema,eu il tai imediat, ii fac biopsie, punctie,orice. Deci astia sunt niste macelari dom`ne. Cum dracu sa spuna asa ceva cand eu tocmai am fost operat de vreo 2 sapt? God. Nu s-a lasat si tot m-a chemat maine la Judetean sa imi faca inca o serie de analize. Nu-i stres, imi iau stilou cu mine si imi desenez vene pe mana! :)  Ma retrag sa mai visez umpic si sa sper ca o sa fie bine! Stiu ca o sa fie bine! M-a "obligat" sa cred asa  fosila manelista ! [Waiting for the silence...]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu