vineri, 3 decembrie 2010

Ma scufuuund.

Au mai trecut doua zile. Ieri nu am fost in stare sa scriu nimic din diverse motive. Din nou mi-a fost demonstrat faptul ca traiesc intr-o tara de cacat unde democratia este egala cu zero. Trecem peste asta pentru ca nu vreau sa intru in polemica cu nimeni si nu mai vreau sa imi fac nervi pentru ca mie nici macar nu ar trebui sa imi pese de aceste cacaturi si de tot ce imi aud urechiile din partea tuturor ,ci  ar trebui sa-mi pese de faptul ca peste putin timp imi ies analizele care imi vor decide soarta. Mai are rost sa scriu pe blog? Maine-poimaine ma trezesc in consiliul profesoral si din acest motiv ,ca vorba aia...imi exprim gandurile. Trecem si peste asta ca nu-i mare lucru` si blogu` sa-mi fie "urmarit". Iar unii turnatori , mincinosi, lichele, care se simt, nici sa nu mai indrazneasca sa de-a ochii cu mine, LASATI-MA DRACULUI IN PACE SA TRAIESC LINISTIT! Vine weekendul, care aduce numai vesti proaste, vremea e la fel, iar din nou pot spune ca totul e prost. Sunt la un pas sa spun ca era mai bine in spital ,decat aici acasa. Acolo macar nu ma cunostea nimeni si nimeni nu avea treaba cu mine. Ma chinuiau si atat. Mi-as lua iubita in acest moment si as pleca undeva pe o insula  unde sa fim singuri si sa ascultam muzica ,ATB desigur si m-as intoarce doar de revelion. Dupaia m-as duce inapoi pe insula si m-as intoarce inapoi doar la meciuri si antrenamente. In acest timp, iubita mea intra in mare, si construieste inimioare din nisip, gateste stelute de mare, face suc de delfin, asculta ATB-Underwater World(merita sa ascultati melodia), se uita la televizorul nostru subacvatic cum dau goluri pentru ea, o mai suna pe mama ei din cand in cand ca sa-i spuna care mai e temperatura apei, apoi face jogging in apa, invata legile jocului ca sa nu se intrebe de ce  ma intorc  nervos acasa sub apa  dupa ce primesc vreun cartonas galben. Toate astea se vor intampla in curand. Mai stau umpic aici ,sa va respir aerul si dupaia ma retrag in glorie linistit impreuna cu printesa mea , sub apa. Celelalte creaturi din apa ma vor pretui mai mult, sunt sigur de acest lucru`. Pestii ma vor ajuta la imbunatatirea rezistentei fizice, delfinii ma vor face sa rad, rechinii ma vor invata sa lupt, meduzele ma vor suge de orice fel de rautate, stelutele de mare vor sfarsi tragic-gatite de Bbchen, calutii de mare ma vor invata noi driblinguri, balenele imi vor fii Bodyguarzi-nu de alta dar mai am probleme uneori cu leoaica de mare-Bbchen. Ne certam de la discutii gen"eu te iubesc mai mult,eu te ador boule,ba nu,ba da,etc." iar dupa acest schimb de replici , ea mai recurge uneori la violenta: imbratisari exagerat de dure ,muscaturi , pupaturi sufocante ,la care eu raspund cu aceeasi moneda ,pentru ca imi place. Deci, fiinte ude, mai e putin si veniim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu