joi, 16 decembrie 2010

Al doilea incipit.

Am timp, deci scriu. S-au schimbat multe de cand nu am mai scris, parca am presimtit "cutremurul". Acum nu mai am nicio grija. Singurele "obiective" sunt urmatoarele: sa imi recapat forma pe care o aveam in septembrie din punct de vedere fotbalistic si sa astept ca minunea o sa apara in viata mea. Astept, am rabdare, pana la craciun: apoi "actionez".  Vreau sa simt din nou acea "caldura" , pentru ca mi s-a stricat centrala(la modu` figurat vorbind) . Ochii sa fie niste soapte mai profunde si mai  complexe . Voi "zbura" din nou! Si nu voi mai revenii la sol ! Pentru ca sunt pe cale sa imi cumpar "aripi" noi care o sa ma insoteasca pana voi trece in neant. Nu credeti ah? Radeti?  . O sa am si garantie la ele, mi-a promis producatoru`. Asta-i singurul lucru la care mai ravnesc. Pana acum totul a  fost in van si de aia m-am gandit sa schimb ceva. Nu imi mai fac griji, totul merge din ce in ce mai bine. El capitano is back, watch out! No more sorrow! Am trecut peste toate defectiunile si scurtcircuitele si  am parasit departamentul "service" cu ajutorul unui fulg care m-a lovit in cap din intamplare. Am primit  de la o colega  si un talisman religios care imi va fii alaturi mereu, si care ma v-a tine departe mereu de departamentul asta in care se repara diferite chestii. Pe aceasta cale ţin sa-i multumesc colegei mele. E un gest frumos, nu ma asteptam! (nu ca nu ma asteptam din partea ta, nu ma asteptam in general de la cineva sa primesc ceva, in momentele astea) Poate s-au speriat toti de glumele de la scoala cu TBC-ul .=)) Inchei pentru ca trebuie sa fac un pact cu somnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu