vineri, 4 februarie 2011

Marşul spre cetatea inimii.


Ma trezesc in furtuni de foc,
Visez,sper si imi doresc.
Acum sunt pe cale sa plec in razboi
Deoarece vreau sa trec dincolo de usa,
Pentru a lasa in jos portile
Pentru a se uni destinele
Pentru a distruge peretele
Pentru a darama castelul.

Un vis zbiara in inima mea,
Lupta este pe cale sa inceapa.
Armata mea tremura de frica
In fata fiarei care va aparea.
Ce este cu aceasta liniste rece,
Pe care o simt in oasele mele?

Sabia mea este grea,
Armura mi-e stransa
Nu sunt pregatit,
Dar trebuie sa lupt.

Atat de mult am incercat
Sa ma ascund
Sa fug de aceasta batalie,
De trecut, de tot ce am facut.
Acum insa e prea tarziu
Sunt legat de soarta mea.

Hai sa-l cucerim
Hai sa-l doboram
E timpul sa dam semnalul
Sa daramam peretele
Si sa explodam usa
Pentru razboi, pentru mai mult!

Nicio teama, nicio durere
Nicio lacrima, nicio rusine!

Eu sunt bestia,
Si bestia sunt eu.
E timpul pentru fiesta,
E timpul pentru victorie!!!

Strigatul de lupta rasuna
In orasul de sub Tampa.
Soldatii mei au fost treziti
De vorbele rostite de mine.

Batalia incepe
Dusmanii apar,
Sagetile zboara,
Sabiile plang,
Trupurile cad,
Tunurile sunt suflate,
Campurile iau foc,
Moartea suna.

Sangele nostru fierbe,
Ranile noastre sangereaza,
Moartea tipa.
Iar eu nu am niciun sentiment
Pentru sacrificile pe care le vad,
Pentru vietile pe care le distrug,
Pentru sufletele pe care le ranesc.

Odata am fost o umbra,
Singura pe aceasta lume.
Acum insa am sabia mea,
Pentru a schimba tot ce imi doresc.

Trupul meu este amortit,
Picioarele imi sunt obosite,
Mersul meu este gresit,
Eu nu mai sunt puternic.
Nu ma voi preda insa niciodata,
Chiar daca asta inseamna pentru totdeauna.

Hai sa ne urmam drumul nostru,
Pana in zorii zilei.
Hai sa luptam
Prin noapte,
Sa murim sau sa traim,
Pentru ce speram.

Iar apoi...

Sa marsaluim spre Cetatea inimii
In care vom ramane pe veci !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu