duminică, 27 februarie 2011

What about now ? !


Exista mii de cuvinte pe care as putea sa le spun,
Mii de limbi de utilizat.

Eu insa nu imi pot da seama cum sa le folosesc,
Cum sa vorbesc.

Nu pot sa o spun
Nu pot sa o spun.

Mi-am deschis gura sa-mi spun opinia,
Dar nu am reusit sa spun nimic.

Mintea mea este ca o cursa,
Iar inima mea bate rapid.

Corpul meu refuza sa se opreasca din zgaltait.
Plamanii mei nu accepta aerul pe care il inspir.

Exista vreo scapare de la aceasta soarta cruda?
NU exista.
Nicio scapare.
Nicio scapare.

Sunt terifiat.
Acele cuvinte nu vor sa-mi paraseasca buzele.
Nu pot sa le scot din capul meu,
Totul este ca un carusel.

Nu mai stiu nimic,
Confuzia a pus stapanire pe mine.

Lucrurile nu arata bine,
Devin rele.
Foarte rele.
Foarte rele.

Trebuie sa o spun.
Spune-i !
Nu.
SPUNE-I !
Ok...

Adio !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu