sâmbătă, 12 februarie 2011

Schimbarea intr-un adevarat EU.



Ma intreb cine sunt eu,
Ma uit in oglinda,
Indiferent ce fac,
Imaginea nu pare mai clara.

Vânătăile care se afla pe fata mea,
Par a fi mai intunecate pe zi ce trece,
Nasul spart nu arata ce am fost,
Accidentarile nu par sa dispara.

Nu doar odata am observat,
Ceea ce lumea nu a vazut,
Un baiat care nu isi exprima gandurile,
Timid si tacut.

Cineva care mereu a tras din greu,
Insa care nu a invatat sa lupte,
Cineva care scria tot ce putea,
Care isi pierdea noptile scriind.

Acum , vreau sa schimb ceea ce sunt,
Sa devin mai mult decat o persoana fizica,
O sa devin ceea ce pot,
Chiar daca zilele mele o sa devina mai urate.

Am de gand sa fiu diferit,
Nu conteaza cate usi trebuie sa daram,
Ca sa pot deveni un adevarat eu,
Voi fi eu cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu