sâmbătă, 5 februarie 2011

Respir iubire, mananc iubire...


Atingerea ta ma inebuneste
Mainile tale in parul meu fac ca pulsul inimii mele sa o ia razna
Rasul tau suna perfect, mai frumos decat orice melodie din lume
Toate saruturile pe care mi le oferi...Nu le pot descrie in cuvinte
Mesajele zilnice de la tine ma fac sa zambesc mereu
Trupurile noastre infierbantate
Ochii tai superbi sunt mai luminosi decat orice altceva pe acest pamant
Zambetul tau ma face sa lesin
Cat de superba e aceasta lume...
O zi fierbinte de vara este mult mai plictisitoare decat o avalansa de zapada fara tine
Te vreau cu mine, ca sa iti pot oferi sarutari fine si dulci.
Sa pun capul pe pieptul tau si sa-ti aud bataile inimii
Sunt mai puternic ca niciodata, atunci cand esti langa mine
Orice altceva se poate darama in jurul nostru
Tu, eu si infinitatea suntem cei care contam
Este mai greu sa incetez sa iti spun „Te iubesc” decat sa ma opresc din respirat
Pentru ca eu sunt al tau, tu esti a mea,  suntem unici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu