luni, 29 noiembrie 2010

Liber ?!

Iata-ma ajuns la poalele cetatii Rasnovului, in casa mea calduroasa, in patul meu albastru ca cerul. Am intrat in camera,cu chiu cu vai m-am trantit in pat si am inchis ochii. Trecusera doar 3 minute de cand ajunsesem acasa si speram ca nimeni sa nu ma deranjeze, satul de toate mizeriile pe care le-am suportat in ultimele cinci saptamani... Logic ca nu pot avea parte nici de cateva clipe de odihna, de care unii cred ca am avut parte (neamuri,profesori,colegi,prieteni,etc.) Mama "indraznise" sa-mi "tulbure linistea" cu urmatoarele cuvinte:"Vlad,hai sa-ti iei pastila!" Am oftat resemnat la fel ca atunci cand cavalerii fluierului (arbitrii) imi acorda un  cartonas galben. M-am supus si am luat pastila cu un suc dumnezeiesc numit"ALOE VERA KING" (World sales NO.1 brand) .Mi-am continuat "vizita " acasa (cu lacrimi in ochi spun vizita ,pentru ca ma indepartez tot mai tare de tot ce pana acum insemna A-C-A-S-Ă) , cu niste priviri luuungi aruncate catre pozele cu bebe de pe perete, catre obiectele care tin de fotbal iar apoi am dat drumu` laptopului ca sa ascult niste muzica. Pentru mine, acasa era locul in care puteam sa fiu adevaratul Prutty, sincerul Prutty, normalul Prutty...nu cel infectat de probleme, griji ,operatii, rautati, etc., pentru ca stiu ca in acest loc o sa fiu acceptat mereu,de catre parinti si de catre patru pereti gălbui care ma fac sa ma simt ca intr-un ou, in galbenus, la caldurică. Aici e locul unde pot visa fara sa imi de-a nimeni  niciun bobârnac. Cateodata cu folos,cateodata nu... Nu mai este mult si voi face o scurta vizita si pe la scoala, pentru a face o poza cu colegii mei minunati care au fost alaturi de mine.(au fost insa si mici exceptii, nu-i nimic flăcăi, asa se vad "adevaratii tovarasi" ,asteptam  macar un "fa-te bine ma boule" din partea acestor exceptii, cum mi-a fost spus de cativa ,insa spus din suflet.) Sunt plin de griji cand ma gandesc la scoala ,azi trebuia sa dau teza la germana, nu am note, profesorii se vor rabuna pe mine din diverse motive, chiar NU-MI PASA.Am realizat acum 100% ca atunci cand esti singur si bolnav te pisi pe ei de bani, nu-ti pasa ca ai muncit ca spartu` sa te impui intr-o echipa, nici macar ca ai invatat  mult ca sa obtii note foarte bune la nu stiu ce materie...TOATE ASTEA nu conteaza in acele momente. Acum stau si ma visez cu barca pe un rau, cum curg lin spre paradis si ma indepartez de toate problemele. La finish stiu sigur ca ma vor astepta iubita impreuna cu prietenii, la "o iarba verde", cu muzica blană,de preferat la momentul aparitiei mele sa fie ATB in boxe, vinul fiert sa fie din belsug pentru ca eu vin dupa un drum lung cu barca, bebe sa-mi sara in brate sa ma pupe, iar prietenii sa-mi spuna" hai bă coajă că am facut alegerile la fotbal,ii dam drumu?, ahh doamne...tocmai s-a schimbat melodia care rula pe tot parcursul postarii mele de acum , si a trebuit sa ma trezesc. De ce?! de ceeeeeeeeeeeeeeeee?! Sper ca totusi cele visate sa devina realitate, ca doar no, revelionu` se apropie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu