vineri, 26 noiembrie 2010

Prutty- Visam (am promis cantecelu` asta)


Visam că mor ,şi culmea n'aveam ganglion
Când dintr`o dată am deschis un ochi şi mă visam dând gol.
Băteam la uşă ca să ajung în rai
Şi mi-a deschis păpuşa :
Am eu whisky, n-ai un pai?! ,uşor că rupi uşa!
Că pot să schimb pase cu Messi
Fără să schimbăm impresii.
Visam că sunt falit şi că îmi iubesc gâza
Pân` m-a pălit un pitic şi mi-a zis:”jucăm bâza”
Visam că bag mingea-n poartă şi ma pozează bebe
Dar eu credeam deja că-s pe alte planete.

Visam că am o prinţesă sau cam aşa ceva
Când noi ascultam ATB seara'n camera mea. (aaa...)
Visam că Ronaldo Cristiano stă sus şi mă veghează
Acum când Messi stă jos şi mă sabotează...
Visam că pot să schimb sistemu` ţării şi credeam că pot.
Visam că-s Torje şi eram tare de tot.
Visam că dau autografe mai bine ca pâinea caldă.
Că jucam fotbal pe secţie cu toţi doctorii de gardă.
Visam că nu se face noapte şi`i o zi mortală
Degeaba scoţi seringa, eu am o frica totală.

 

Refren: E doar un chin teribil care se tot repetă
Şi doar în fata mea găsesc lumea perfectă
Nu încerca să te mişti – că rişti
Nu vrei să vezi playeri trişti...de azi eu joc cu ochii închişi.

 
Visam c`aştern un petic de minge deasupra pansamentului meu
Şi  mai alb ca acesta că acu` mi`l vopsesc cum vreau eu.
Eu nu ţin cont că Dinamo pierde, că bea`i rea sau că plouă
Eu iubesc încontinuu cum nu vi se întamplă vouă.
Visam că beau mult, că sticla n-are fund
Că Gatorade`u nu mi se termină şi nu mă afund.
Visam bairame de rev cu prieteni şi mici
Şi oameni care nu te judecă ca nişte mitici.
Visam ca rad dusmanii mei toti umar la umar
Fara par- fara dinti-  fara bani- fara numar.
Visam că am un vecin peste drum el se visa pe Saturn
Şi s-a trezit forţat ca sa nu-i dau un pumn.
PAC!Visam că dragostea e amplă şi nu vrea să plece
Şi nu te lasă baltă când vede că altu` te'ntrece.
Crezi că cineva mă`nţelege? E doar in capul tău
Visam că`i singura oară şi nu se`ntâmplă din nou.
Visam că nimănui nu`i ciudă când am ceea ce`mi doresc
Dar eu sunt înca copil şi trăiesc din poveşti.
Visam că nu`ţi trebuie mănuşi ca să trăieşti n Brasov
Că pe`aici te naşti deştept şi nu tre` să citeşti vreun hrisov.

Refren: E doar un chin teribil care se tot repetă
Şi doar în fata mea găsesc lumea perfectă
Nu încerca să te mişti – că rişti
Nu vrei să vezi playeri trişti...de azi eu joc cu ochii închişi.


2 comentarii:

  1. Draga Vladut, de astazi nu mai visezi, din pacate...
    De acolo, de sus, te rog sa ai grija de mama ta care te iubeste enorm! Ai fost comoara ei cea mai de pret, dar sunt sigura ca tu mereu ai stiut acest lucru!
    Vestea "plecarii" tale m-a intristat cumplit...
    Imi amintesc ca aveai vreo 8 anisori cand te luam cu masina de la scoala si te duceam la antrenamentele de fotbal... In Rai, sper ca vei avea mereu gazonul bun si cu siguranta nu te va faulta nimeni!
    Nu te voi uita niciodata! Dumnezeu sa te aibe in grija Lui!!!

    Un ultim omagiu de la cea care ti-a fost "sora" pentru catva timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu iubesc încontinuu cum nu vi se întamplă vouă."

    Cei mai valorosi oameni sunt cei care iubesc neconditionat. Poate pentru asta Dumnezeu a ales sa te ia langa El, sa nu mai fi nevoit sa traiesti o viata intreaga langa oameni care nu mai stiu ce inseamna iubirea, frumosul...

    Tot ce sper e ca acum lumea ta chiar e perfecta si ca visele tale sunt acum realitate!

    RăspundețiȘtergere