sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Lonely days, lonely nights,

Wow. Postez si astazi. Inseamna ca  operatia a reusit iar eu inca traiesc...In momentul in care am deschis ochii pentru prima oara dupa operatie  am incercat sa ma ridic in fund si am spus doar: "Mami unde e bea" si "Mami da-mi laptopul ca vreau sa-i spun lu` Traian ca mergem la meciu` cu ciorile (scuzati-mi rasismul) [RAPID]. Raspunsul din partea mamei mele nu a venit, ea a preferat sa rada de mine iar eu nu stiam de ce. Dupa 5-6 secunde mi-a cazut capul din nou pe pat fiind inca sub efectul anesteziei totale. M-am trezit in sfarsit  dupa 3 ore de la interventia chirurgicala. Primul lucru` pe care l-am facut a fost sa o sun pe scumpa mea si apoi sa incerc sa pasesc prin salonul lung de 50 de m. Am reusit! Si sa o aud pe iubita mea si sa-mi plimb taietura prin incaperea luuuunga. Am mai reusit o performanta, aceea de a merge cu ambulanta. Am fost dus cu ambulanta la alt spital pentru o noua cusatura a unui vas de sange din nas, dupa ce  era sa ma inec noaptea cu propriul sange, la fel si in timpul operatiei, motiv pentru care mi-a fost introdusa pe gura o teava de plastic pana in stomac ca sa nu ma sufoc. Groaznic.Parca mi-a fost şlefuit gatul cu o coala de smirghel de 140. Mai am insa un mare "Of". Plasmele din spitalul judetean din Targu Mures,str.Gheorghe Marinescu nu prind minunatul post DIGI SPORT,canal care transmite duelul dintre stegarii din Brasov si coloratii de la Rapid. Sunt nevoit din nou sa urmaresc meciul live text pă net...din fericire meciul dintre câinii roşii si Poli Bragadiru` Rocar Aek Timisoara este transmis de Antena 1 si sper ca il pot viziona ca tot omu` . Nici de acest meci nu cred ca am parte insa el fiind la o ora tarzie pentru bebelusii cu care sunt in salon -21:45. Tineti-mi pumnii sa am parte macar de aceasta fericire si sa-l vad pe Torjinho cum isi distruge fosta echipa. Doamne cat de singur ma simt...

2 comentarii: