luni, 31 ianuarie 2011

Festivalul dragostei.



Noaptea cea neagra ascunde lumea de ochii nostri.
Tinandu-ma de mana, tu ma conduci in sus pe strazi.
Frigul ne musca feţele fericite.
Caldura mainii mele o fereste pe a ta de  inghet.
Niciun suflet aici. Suntem singuri.
Trecem pe langa diferite case. Mergand din ce in ce mai repede.
Dintr-o data orasul cade in spatele nostru.
Ne-am trezit  pe un camp intr-un colt al lumii.
Nenumarate stele danseaza deasupra capetelor noastre.
Ingerul nostru ne protejeaza de toti demonii.
Iubirea imi canta o simfonie in cap.
Respiratia ta calda inconjoara nasul meu.
Buzele tale infrigurate le ating senzual pe ale mele.
Doar pentru aceasta clipa lumea se opreste in loc.
Toata lumea ne asteapta pe noi ca sa ne sarbatoreasca.
Având un festival de dragoste.
Sub cerul instelat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu