luni, 17 ianuarie 2011

Memories.



Urasc amintirile.

Am incercat de nenumarate ori sa le ard,
Sa le transform in cenusa si praf
Dar la fel ca pasarea pfoenix renasc pline de gratie amintirile
Mai vii si mai colorate ca niciodate.

Am incercat sa le inec intr-o sticla de vodka si sa le pierd
Dar de fiecare data ele par sa invie
Reusesc sa respire sub apa
Si toata ametelea se revarsa asupra capului meu.

Intr`o zi am decis sa le ignor,
Sperand ca ele o sa imi de-a pace
Totul a fost asa pana cand fata unui strain
Mi-a amintit de ele.

Din cand in cand ele se revolta impotriva mea,
Imi distrug oasele si pielea.
In acele clipe imi doresc sa fiu orb,
Ca sa nu pot vedea cum sunt chinuit.

Uneori sunt atat de fraier incat
Deschid albumul si ma uit la acele poze
Cu noi si cu tine in varianta tanara,
Zambind la camera foto.
Poate sunt fraier ca nu le arunc dar...

Sunt curios daca o sa vina vremea,
In care eu si amintirile o sa invatam
Sa traim impreuna, fara sa ne deranjam.
Pana atunci, o sa ducem un razboi dificil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu