joi, 6 ianuarie 2011

Intrebari fara rost.



 
Cine ma mai mangaie cand plang? Cine se mai bucura cand rad?
Cine se supara pe mine cand zic ca mor? Cine se simte bine cand ma distrez?
Cine mai sta langa mine pe coridor? Cine imi mai umple weekendurile?
Cine ma mai insoteste la paradis? Cine mai cade cu mine la snow?
Cine ma mai felicita cand joc bine? Cui ii mai dedic fiecare gol?
Cine ma mai tine de mana? Cui ii mai cad eu in brate?
Cine imi mai face cost la factura de telefon? Cui ii mai dau mesaje?
Cine ma mai priveste-n ochi? Cui ii mai daruiesc cadouri?
Cine ma mai enerveaza cand mi-e somn? Cui ii mai fac glume proaste?
Cine mai umple cu chipul ei camera mea? Cui ii mai fac dedicatii?
Cine ma mai pune sa invat cand joc prea mult fotbal? Cui ii mai multumesc?
Cine imi mai frange inima? Cui ii mai recit poezii?
Cine imi mai face zile fripte? Cui ii mai trimit melodii?
Cine ma mai suporta cand merg la shopping? Cui ii mai fac copii?
Cine mai sufera cand imi rup vreo mana/picior? Cui ii mai spun „puisor” ?
Cine mai e drogul meu? Cui ii mai fac tatuaje pe corp?
Cine mai rade de mine? Cui ii mai ofer mandarine?
Cine mai copiaza cu mine? Cui ii mai iau apararea?
Cine va mai fii nevasta mea? Cui ii mai fac toate poftele?
Cine va mai impartii patul cu mine? Cui ii mai cumpar prostii?
Cine mai merge cu mine cu ocazia? Cui ii mai ofer viata mea?
Cine ma va face sa ma trezesc la 4 00 doar ca sa mergem impreuna la scoala? Cui ii mai spun povesti din tren?
Cine va mai dormi la mine? Cui ii mai spun” Te iubesc” ?
Cine va mai lupta pentru mine? Cui ii va mai pasa?
Cine imi va fii inger? Cui ii mai ofer iaurt cu bilutze?
Cine ma mai ajuta sa invat? Cui ii mai spun „nu pricep”?
Cine mai chicoteste cand imi scot portofelu`?  Cui va trebui sa-i repet fiecare lucru?
Cine va mai fii prostutza? Cui ii mai arat corpul meu?
Cine mai mananca cioco cu mine? Cui ii mai sarut buzele?
Cine ma va mai stresa? Cui ii va mai fii dor?
Cine mai face baie cu mine? Cui ii mai fac poze?
Cine va mai visa cu mine? Cui ii mai spun ce nu-i bine?
Cine ma mai striga in noapte? Cui ii voi mai fii tata?
Cine ma mai suna cu numar privat? Cui ii mai cumpar vata?
Cine imi va mai fii eroina? Cui ii voi fii erou?

...prea multe intrebari fara raspuns iar lista poate continua...

(„Intrebari din spital”, Bucuresti, 06.01.2010)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu