sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Incredere si speranta.



Eu am impresia ca ei au uitat sa-mi spuna
Ca nu pot sa zbor,
Pentru ca iata-ma
Sfidand gravitatia.

Mi s-a spus ca dragostea
Este un joc pentru prosti,
Dar dragostea m-a gasit
In spatele unor locuri
Spre care nu am mai pasit niciodata.

Fericirea a fost doar un vis
In adincimea mintii mele,
Mereu ziua cea buna era amanata.
Iata ca am gasit fericirea,
Si nu o voi lasa niciodata sa plece,
Pentru ca eu cred ca
Va dori sa zboare de langa mine.

Visele erau doar o modalitate prosteasca
De a crede ca pot evada.
Acum visez la orice,
Nu uit cine am fost
Incercand sa aflu cine sunt.

Ei imi spuneau ca
Nu exista niciun motiv sa sper,
Speranta ma mangaie insa,
Asa ca am vrut sa o raspandesc.

Ma expun unui risc,
Dar ma incumet sa cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu